Black, white and leopard

O miłości do panterki pisałam już nie raz, a połączenie bieli i czerni to podstawa moich codziennych zestawów. Sztuczne futro...


O miłości do panterki pisałam już nie raz, a połączenie bieli i czerni to podstawa moich codziennych zestawów. Sztuczne futro i zwierzęcy wzór to połączenie dość odważne, stąd nie wyobrażam sobie dobrać reszty ubrań innej, niż możliwie najprostsza, i w takim wydaniu, bez kombinowania, czuję się najlepiej. Tymczasem życzę wam miłej niedzieli, a sama udaję się w podróż do mojego ulubionego miasta - Monachium!

 ph. Andrzej Warmiński

Płaszcz i jeansy Mango, buty Stradivarius, torba Lindex, T-shirt lumpeks, okulary Sinsay // Mango coat and jeans, Stradivarius boots, Lindex bag, thrifted T-shirt, Sinsay shades

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz! Piękne zdjęcia i dobre oświetlenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre oświetlenie? Ja widzę zdjęcia z zieloną poświatą. Powinnaś popróbować wyregulować parametry RBG ( red Blue Green) bardziej w kierunku niebieskich tonów, bo teraz widać wyraźnie ze zdjecia maja przewagę zielonych tonów.
      Zestaw super, ale futerka zostawiam raczej na październik :)

      Usuń
  2. Swietny jest trn plaszcz! Sama mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki płaszczyk to mi się marzy! Cudnie się w nim prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny plaszcz:-) ja rowniez uwielbiam panterke:-)
    Swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne futerko no i moj ulubiony motyw! jest wspaniale! plaszczyk robi cala stylizacje :)
    botki fajnie wydluzja Twoja sylwetke, wygladasz fantastycznie Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się na powrót jesieni, bo mam słabość do panterkowych futerek, a teraz będzie ich tak duuużo. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są super, zestaw również bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważne połączenie, ale jednocześnie rewelacyjnie! Bardzo mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeju piękny blog masz u mnie obserwację jak nic ;d
    śliczna dziewczyna , fajne wpisy bardzo interesujący blog
    Zapraszam także do siebie mam nadzieję , że mnie odwiedzisz ;d
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/09/nike-sky-dunk.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne buty <3
    Zapraszam:
    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie i stylowo. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie Ci pasuje ten płaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1