Just like that

Witajcie po przerwie! Powróciwszy z Monachium z pamiątką w postaci grypy (Oktoberfest podczas temperatury 5 stopni i deszczu - zaliczony)...

Witajcie po przerwie! Powróciwszy z Monachium z pamiątką w postaci grypy (Oktoberfest podczas temperatury 5 stopni i deszczu - zaliczony) przesyłam zdjęcia ultraprostego, codziennego zestawu z wykorzystaniem mojego świeżego nabytku - neoprenowego płaszcza oversize. Sportowe koturny Reserved to najwygodniejsze ze wszystkich wysokich butów, jakie kiedykolwiek nosiłam, słowo daję! Cały dzień, że się tak światowo wyrażę, biegania po mieście, to dla nich żadne wyzwanie. Na następny raz przygotowuję bardziej treściwy post, w którym opowiem wam co nieco o Monachium, Bawarczykach i paru ich dziwactwach. Stay tuned!


ph. Gosia Dawid :)

Płaszcz, naszyjnik i jeansy H&M, koturny Reserved, koszula Cubus, torba Lindex, okulary Sinsay, zegarek Michael Kors // H&M coat, jeans and necklace, Reserved wedges, Cubus shirt, Lindex shopper bag, Sinsay sunnies, Michael Kors watch

You Might Also Like

17 komentarze

  1. znakomicie dobrałaś tą koszule! świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość bardzo mi się podoba, jedynie buty nie są w moim stylu, ale jeśli są tak wygodne jak piszesz to wiele można im wybaczyć :)

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, szczerze mówiąc ja też nie uważam tych butów za szczyt piękna, ale jak mówisz - można im wiele wybaczyć ;)

      Usuń
  3. super! a czerń i biel to pewne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja!
    Podoba mi się takie połączenie.
    GLAMOUR!

    OdpowiedzUsuń
  5. love your outfit !! great job putting that together !!

    xoxo,
    Dee
    Slumber Talk

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny płaszcz :) ja mam podobne buty i tez mogę w nich chodzić całymi dniami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, z klasą! : ) I czekam na kolejnego, nieco podróżniczego posta! : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! :)
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie bylam w cubusie, a juz o tak fajna koszule bym go nie podejrzewala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, weszłam przypadkiem, a tę koszulę kupiłam za 30 zł! Oczywiście % :)

      Usuń
  10. Nice white T shirt and black coat.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1