ANJA RUBIK X MOHITO EXCLUSIVE COLLECTION

Anja Rubik to nasza narodowa duma nie tylko ze względu na pozycję, jaką osiągnęła w modelingu, ale i wszechstronną aktywność w branży o...

Anja Rubik to nasza narodowa duma nie tylko ze względu na pozycję, jaką osiągnęła w modelingu, ale i wszechstronną aktywność w branży oraz fantastyczny, inspirujący styl prezentowany poza wybiegiem. Założycielka czasopisma Magazine 25 debiut projektanta ma już za sobą - do współpracy zaproszona została przez swego przyjaciela, znakomitego twórcy obuwia, Giuseppe Zanottiego. Tym razem Anja wzięła udział w kolaboracji z polską sieciówką koncernu LPP, Mohito, a jej efekty możemy zobaczyć w sesji autorstwa Paoli Kudacki. Limitowana linia trafi do sklepów 14 listopada i przyznam szczerze, że choć nie jestem fanką tej marki, dystyngowana Anja w nowoczesnym wydaniu modowych klasyków kusi do wizyty w sklepie. I o to chodziło! A wam jak się podoba kolekcja? Wybierzecie się do Mohito 14-go listopada?  



You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nie jestem fanką urody Anji, zwyczajnie nie mój typ, ale baardzo podobają mi się ciuchy! : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście nie lubię Anji, ale ciuszki niczego sobie :) Poza tym uwielbiam Mohito:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam Anji nie znam osobiście ;)) ale cenię ją za niepodważalne osiągnięcia w swej dziedzinie.

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1