Niech żyją lumpeksy! cz. VIII

Oto kolejna część z cyklu "moje lumpeksowe łowy" - po poprzednie zapraszam m. in. tu , tu ,  tu i tu , natomiast   tutaj  może...

Oto kolejna część z cyklu "moje lumpeksowe łowy" - po poprzednie zapraszam m. in. tu, tutu i tu, natomiast tutaj możecie przeczytać moje 7 sposobów na udane poszukiwania w SH :) Przestój na blogu w tej kategorii wynika ze smutnego faktu, że niezbyt wiele przybywa mi ostatnio zdobyczy. Ulubiony i jedyny sensowny lumpeks w moim mieście przeszedł modernizację, po której ceny z 18 zł za kg poszybowały aż do 70 zł na początku tygodnia, natomiast jakość i ilość towaru proporcjonalnie poszła w dół. Najwyraźniej było zbyt pięknie, ech. 

Here is next part of my second-hand buys - the previous posts you can see here, here, and here. I'm not very happy with my thrifts since I lost my favourite spot which became kind of too expensive, but still, I digged a few things I want to show you today.
Melanżowy sweter oversize - ok. 8 zł.

Oversized sweater in salt & pepper 


Nowiusieńkie tenisówki Atmosphere - kilka zł.

Brand new white Atmosphere trainers

Ramoneska z kożuszkiem firmy H&M - cena zawrotna jak na second-hand, bo aż 45 zł, ale wciąż do przełknięcia ;)

H&M shearling biker jacket, quite expensive as for the thrift store, but I really like it


Klasyczna, męska biała koszula, których nigdy za wiele - kilka zł.

Never too much of men's white shirts!
Jeden z  ulubionych zakupów w ostatnim czasie - oversize'owa kurtka Levi's za kilkanaście zł. 

One of my favourite buys - oversized Levis denim jacket


...a na koniec zdobycz nie stricte lumpeksowa, ale też z drugiej ręki - kultowe Levi'sy 501 vintage upolowane przez internet w cenie ok. 30 zł.

...and these vintage Levi's 501 shorts I found in the web

You Might Also Like

14 komentarze

  1. cudowne, klasyczne rzeczy, które zawsze będą modne i stylowe !
    u mnie też lumpeksowe nowości, nieco mniej klasyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie dlatego kocham lumpeksy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zazdroszczę! :D
    Jak byś chciala sprzedac ten melanżowy sweterek to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne łupy - najbardziej podoba mi się kurteczka :)
    Pozdrawiam
    http://karoliminiworld.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łupy są świetne! Kurtka genialna, zazdroszczę :) Jesteś bardzo dobra w szukaniu. Same perełki ;)
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne lupy, kurtka z had m, jeansowa kurtka, shorty wielkie wowoowow

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome! I love the first salt & pepper sweater. I bet it will look great in a variety of looks. The denim jacket is also wonderful. Do you have any advice about softening vintage denim jackets? I've bought a few from thrift shops but rarely wear them because the fabric is so stiff.

    Hope you can check out my blog and follow if you like it: <a href="http://coolgearcavalier.com/>Cool Gear Cavalier</a>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo często odwiedzam lumpeksy, nawet częściej niż sieciówki. Śliczne rzeczy!
    http://neleek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sklepy stacjonarne (zdecydowanie preferuję zakupy online) to ja równiez częściej bywam w SH, niż w sieciówkach, gdzie ceny ubrań poza wyprzedażami wydają mi się nieco absurdalne w stosunku do jakości ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam lumpeksy, więc bardzo chętnie przeglądam takie wpisy jak ten. U mnie też pojawiają się posty z kategorii second hand shopping i muszę przyznać, że ostatnio trochę zaniedbałam ten temat i muszę nadrobić zaległości :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog, będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely finds! I love thrifting :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great finds, and I prefer the sweater very much.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1