Vintage camel coat

Dzisiejszy zestaw to powrót do początków bloga, kiedy to zaprezentowałam wam całą gamę płaszczy zachowanych w rodzinie jako pamiątki po...


Dzisiejszy zestaw to powrót do początków bloga, kiedy to zaprezentowałam wam całą gamę płaszczy zachowanych w rodzinie jako pamiątki po Babci. Nadeszła kolejna jesień i kolejny element tej sentymentalnej kolekcji - krótki płaszcz z wielbłądziej wełny w karmelowym kolorze. Botki Senso marzyły mi się od dawna, ale cena skutecznie odstraszała. Wielka była więc moja radość, gdy kilka tygodni temu spostrzegłam je w sklepie internetowym po ogromnej obniżce, za około 180 zł. W końcu dorwałam je w swoje ręce! Uwielbiam ten nieco dziwny fason i wykończenia w postaci okrągłych ćwieków i zamków, szkoda tylko, że zima zaatakowała nas w środku jesieni i długo się nimi nie nacieszę.

Today's outfit is in a vintage mood - I'm wearing vintage woolen camel coat from my Gradmother's closet, paired with Senso studded boots I've been dreaming of, but haven't buy because of too high price. Then I saw them a few weeks ago on sale in webshop and I've got sooo excited. They are mine, finally! What a shame it's already as cold as in the middle of winter so I'm afraid I'll not use them anymore this year...  



Płaszcz vintage po Babci, jeansy H&M, kapelusz Zara, botki Senso via nelly.com, torba Lindex, szal SH // Vintage camel coat, H&M jeans, Zara hat, Senso boots via nelly.com, Lindex bag, SH scarf

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Bardzo ładny płaszcz, pasuje do Ciebie w 100% ♥ Piękne okulary , i prześliczna torebka : ) Stylizacja jak najbardziej na tak : * Co tu się dziwić kto ładny temu w wszystkim ładnie będzie : *

    Chciałam cię zaprosić na mojego nowego bloga : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ . Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)


    Zapraszam :)
    http://paper--flower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten look! Wyglądasz rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. love how you accessorized this cape - the hat and the scarf are very nice!



    http://jeansandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  5. Świetny blog - posty napisane z sensem, miło się czyta i fajne zdjęcia. :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. buty i szal są super :)

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszczyk obłędny! uwielbiam takie cudeńka po babci :) sama mam kilka torebek wygrzebanych z jej szafy, niektóre starsze ode mnie i to jest chyba w nich najfajniejsze :)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz jest obłędny! Uwielbiam wszystkie vintage cuda i kolorystykę Twojego zestawu.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucky you!! :). Very stylish outfit!!!

    Rosa
    Styleyourselfinstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice fur coat and that color is cool.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1