SHADES OF GRAY

Lubię niestandardowe połączenia, lubię założyć coś, w czym niekoniecznie wyglądam ładnie , ale po prostu mi się podoba. Czytając ko...


Lubię niestandardowe połączenia, lubię założyć coś, w czym niekoniecznie wyglądam ładnie, ale po prostu mi się podoba. Czytając komentarze na swój temat człowiek może się dowiedzieć, że jeśli już koniecznie musi pokazywać się na ulicy, to tylko na 12 - centymetrowych szpilkach i w sukience podkreślającej figurę, w innym wypadku straszy ludzi swoją kartoflowatą osobą. Wiele razy miałam ochotę założyć sneakersy do eleganckich spodni, ale jak to tak sobie skrócić sylwetkę? No i trudno! Opinie o sobie gdzie indziej, niż na blogu, już dawno przestałam czytać, a w dzisiejszym zestawie czułam się bardzo dobrze. Zawsze znajdzie się ktoś, dla kogoś będziemy za grube, za chude, za niskie, za wysokie, za brzydkie i za ładne, za mądre lub za głupie, prawda? :) 

 ph. Andrzej Warmiński

Sneakersy Adidas (SH), golf Esprit (SH), płaszcz Zara, torba Lindex, kombinezon Reserved jako spodnie, futrzane nauszniki SH // Second hand Adidas sneakers, Esprit turtleneck and ear warmers, Zara coat, Lindex bag, Reserved jumpsuit worn as trousers 


You Might Also Like

8 komentarze

Flickr Images

UA-45510665-1