WHITE SNEAKERS, CAMEL COAT

Połączenie białych sneakersów i beżowego płaszcza chodziło mi po głowie od dawien dawna, w końcu spróbowałam. Buty już zostały je...


Połączenie białych sneakersów i beżowego płaszcza chodziło mi po głowie od dawien dawna, w końcu spróbowałam. Buty już zostały jedną z ulubionych par, a spodnie właściwie nie nadają się już do chodzenia, ale z braku podobnych, co chwilę zakładam je ten ostatni raz. Może podpowiecie, gdzie znajdę wygodną, skóropodobną parę w rozsądnej cenie i sensownym fasonie?


ph. Andrzej Warmiński

Płaszcz, buty i torba Mango, bluza Zara, spodnie Sheinside // Mango sneakers, coat and bag, Zara blouse, Sheinside pants

You Might Also Like

19 komentarze

  1. bardzo mi się podoba! już niebawem i u mnie sportowe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje zdjęcia i stylizacje! Gorące buziaki ! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great look, love it ! :-)

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/01/nys-eve-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe sportowe zestawienie
    Gorące pozdrowienia:*

    Ola z FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja.
    Bardzo podoba mi się Twój look.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie płaszcza z sportowymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, całkiem w moim stylu :) świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny look i świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze że z "chodziło mi po głowie" wcieliłaś ten zestaw w życie! ja osobiście uwielbiam takie połączenia. 6 zdjęcie najfajniejsze, mimo że nie wyraźne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This coat is just perfect and I love how you paired it simple with black and white!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj zachwycam się fryzurą! :) Jestem u Ciebie pierwszy raz,ale bardzo mi się podoba. Miłego popołudnia! http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko byłoby super, ale jest zima, więc ja się pytam - Gdzie są skarpetki?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, czekałam na to ;) Skarpetki schowane oczywiście!

      Usuń
  13. Ten płaszcz pasuje Ci niesamowicie!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog , fajne zdjęcia .:)
    Zapraszam do siebie : http://zloscszycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, czy możesz mi powiedzieć, jaki jest rozmiar tego płaszcza - zastanawiam się nad jego kupnem i nie wiem czy rozmiar M nie będzie zbyt duży;/ Dziękuję z góry za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1