YOU'RE AS COLD AS ICE

Sandały to nie jest obuwie zimowe, fakt. Przegrałam jednak z chęcią zaprezentowania wam najnowszych moich butów. Miłością ...


Sandały to nie jest obuwie zimowe, fakt. Przegrałam jednak z chęcią zaprezentowania wam najnowszych moich butów. Miłością do brokatowych dodatków zaraził nas w ubiegłym roku Saint Laurent. Na moje szczęście, Topshop trend podchwycił, a ja, żeby oswoić niespotykanie dziewczęcy akcent, dołożyłam czapę i wełniany sweter. 


 ph. Andrzej Warmiński, collage by me

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Czarne rajstopy i sandałki? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Sandały + kryjące rajstopy czy skarpety to żadna nowość.

      Usuń
  2. Dość niespotykane połączenie, ale świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit wygląda genialnie, a same buty cudeńka <3
    Sama uwielbiam brokatowe buciki, jednak posiadam w swojej kolekcji
    zaledwie jedną parę czarnych brokatowych szpilek :)

    Pozdrawiam gorąco i zachęcam do czytania mojego nowego bloga http://shslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. buty nie na zimę ale i tak są fajne

    zapraszam do mnie http://iamemilias.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Baardzo podobają mi się buty, jak dla mnie może faktycznie nie do rajstop, ale skoro do sandałów można już nosić grube skarpety, to w czym przeszkadzają rajtki? : p Całość na tak! : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, gdyby tylko wzrost mi pozwalał, chętnie nosiłabym i skarpety do letnich butów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. qrcze, ale wysokie - strasznie Ci zazdroszczę, że umiesz takie nosić, ja już nawet nie próbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzenie w nich wcale nie należy do super trudnych ;)

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1