ALEXANDER WANG X HM SWEATER DRESS

Cześć i czołem! Jak wam minął poniedziałek? Ja edytuję w tym momencie zdjęcia w warunkach polowych, czyli na kolanie - w drodze na...


Cześć i czołem! Jak wam minął poniedziałek? Ja edytuję w tym momencie zdjęcia w warunkach polowych, czyli na kolanie - w drodze na pracowite wakacje. Za każdym razem, kiedy pakuję walizki, czuję niewymowną radość i ekscytację. Nie potrafię usiedzieć na miejscu i uwielbiam się przemieszczać, nawet, jeśli szykuje mi się mnóstwo muzycznej pracy, tak, jak tym razem. Co do zdjęć - aż trudno mi uwierzyć, że tę swetro-sukienkę z kolekcji Wanga dla H&M pokazywałam na blogu tylko w tym jednym poście. Prawda, że jest świetna?


ph. Andrzej Warmiński

Wearing Alexander Wang x HM sweater dress, Zara sandals, bag and bomber jacket and pair of vintage Levis 501 shorts.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Góra świetna, ale dół ...;/ Może to moje spaczenie, ale nie lubię krótkich spodenek zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat ten zestaw mi sie bardzo nie podoba
    nerlit.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest rewelacyjna! Tylko nie zakładałabym jej do szortów. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo ładna, ale te szorty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka spektakularna, chciałabym!

    OdpowiedzUsuń
  6. ta tunika mi sie nie pdofa jest straszna
    http://iamemilias.tumblr.com - zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Calosc obledna a torebki i butow po prostu zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba masz nieco za duże buty, ale kurtka ładna.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1