BIT OF GRUNGE

Witajcie po przerwie! Jeżeli śledzicie mój Facebook lub Instagram to wiecie, gdzie byłam, kiedy mnie nie było. Jeżeli nie to pokrótce wyj...

Witajcie po przerwie! Jeżeli śledzicie mój Facebook lub Instagram to wiecie, gdzie byłam, kiedy mnie nie było. Jeżeli nie to pokrótce wyjaśnię, że ostatnie 2 tygodnie spędziłam w Niemczech, uczestnicząc w projekcie orkiestrowym Neue Philharmonie Munchen. Pierwszy tydzień minął nam na wykańczających próbach, kolejny na koncertach. Cierpiałam na permanentne zmęczenie i absolutny brak czasu, przeważnie również internetu, ale i tak było fantastycznie! Krótką relację z wyjazdu szykuję na kolejny raz, tymczasem dziś pokazuję zaległe zdjęcia zestawu z biker boots. Stanowią najwygodniejsze w mojej szafie,  a co za tym idzie - najczęściej eksploatowane obuwie jesienno - zimowe. 

 ph. Andrzej Warmiński

Asos biker boots, Notion 1.3 via nelly.com biker jacket, Levis 501 vintage shorts, second hand sweaters, Venezia leather bag

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetna stylizacja! Chętnie bym Ci skradła buty i kurtkę! :D
    http://alexissachet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te ramoneski, nic ich nie przebije <3

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look! :)

    www.jessicasloniewksablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw a najlepsza kurtka ! <3
    pozdrawiam :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z rockowym zacięciem czyli tak jak lubię najbardziej, zestaw rewelacyjny, genialny, fantastyczny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś genialnego! Wyglądasz cudownie, wszystko jest tak idealnie dopasowane, że ojej! Naprawdę mega :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twój styl , świetne buty ! :) obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  8. wow. uwielbiam takie klimaty :) wyglądasz fenomenalnie w takim nobszalanckim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, liceum mi się przypomniało. Ach, te czasy...;-)
    Powiem ci, że w epoce seksi-pleksi taki look to akt odwagi. Dobrze jednak, że są takie dziewczyny, odważne modowo;-)
    Super.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1