FLARED PANTS & DANIEL WELLINGTON WATCH

Niedawno, przy okazji chwalenia się nowym zegarkiem, pisałam o zasadności inwestowania w  czasomierze. Dziś prezentuję wam na nadgar...



Niedawno, przy okazji chwalenia się nowym zegarkiem, pisałam o zasadności inwestowania w  czasomierze. Dziś prezentuję wam na nadgarstku kolejny nabytek, tym razem szwedzkiej marki Daniel Wellington. Ich charakterystyczne, duże tarcze w stylu vintage zwróciły moją uwagę już dawniej, na propozycję współpracy zareagowałam więc entuzjastycznie. Dla was mam natomiast dobrą wiadomość: do końca kwietnia na stronie www.danielwellington.com przy kupnie zegarka obowiązuje 15% zniżki, wystarczy podać hasło lenamagdaspot 

Jeśli chodzi o resztę zestawu to jesteście świadkami przełomowego momentu. Pierwszy raz od czasów gimnazjalnych założyłam spodnie z rozszerzanymi nogawkami! Na początek obyło się bez szaleństw, rasowe dzwony muszą jeszcze zaczekać. Postanowiłam też w zminimalizować ryzyko i  poszukiwania wybrałam się do lumpeksu, który jak zwykle nie zawiódł. O tym, że fason wraca do łask mówiło się od dawien dawna, w tym sezonie jednak na pogróżkach się nie skończy - dzwony opanowały wybiegi i sieciówkowe kolekcje na dobre! 

ph. Andrzej Warmiński 

 Daniel Wellington watch, Zara blouse, heels and leather bag, vintage pants, Mango suede jacket, Asos sunnies

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Te zegarki na prawdę elegancko i rewelacyjnie lezą na nadgarstkach:) Po prostu rewelacja:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! Podobasz mi się taka!

    OdpowiedzUsuń
  3. the watch is so elegant and nice and perfectly goes with the rest of the outfit! love it!


    http://jeansandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatni raz dzwony mialam na sobie w gimnazjum i przyznam szczerze ze jakoś teraz nie moge sie do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie prędzej czy później się oswoimy, podobnie jak było z rurkami, które na początku wydawały się dziwaczne, a teraz nie wyobrażamy sobie bez nich życia. Moda kołem się toczy ;)

      Usuń
  5. klasa, klasa, klasa!!! świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your pants and your amazing watch!!!! Have a nice sunday, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz w tym mega elegancko! Naprawdę mi się podoba :) Patrząc na Twoja stylizacje od razu mi się skojarzyło z tym co widziałam ostatnio na kimkim http://kimkim.pl/article/1505/Gwiazdy+pokochaly+spodnie+typu+gaucho.+Sprawdz+nasz+przeglad+w+sklepach+online. Chyba zakupie jedną tak,a parę spodni :D Uważasz, że warto? Do jakiej figury będą idealne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymagające zarówno pod względem figury, jak i stylizacji. Oczywiście bez szpilek się nie obędzie, inaczej efekt krasnala murowany; góra obcisła żeby wyrównać proporcje, chyba, że jesteś bardzo szczupła. Pani Kulig wygląda świetnie w swoim zestawie, reszta jak dla mnie zupełnie na nie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Te spodnie wyglądają świetnie ze szpilkami. , tez od dłuższego czasu przymierzam się do ich kupna oczywiście w sh a swoim postem przekonałas mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful outfit..
    http://www.francescagori.com/en_US/sabrina-attiani-strong-and-free-soul/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo ładne stylizacje, odwiedź mnie i napisz co sądzisz o moim stylu vintage

    http://six-vintage-chicks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw bardzo elegancki i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zegarek i cudowna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1