SHADES OF WHITE

W poprzednim poście wystąpiła biała marynarka po Babci, dziś przyszedł czas na Babciny płaszcz i torebkę. Uwielbiam nosić ubrania z h...


W poprzednim poście wystąpiła biała marynarka po Babci, dziś przyszedł czas na Babciny płaszcz i torebkę. Uwielbiam nosić ubrania z historią, a do tego jeszcze nie muszę za nie płacić! ;) Zainspirowana przeglądanymi niedawno pokazami z Fashion Weeków, gdzie trend na white total look wyjątkowo wpadł mi w oko, postanowiłam pójść na całość. Białe sneakersy to zdecydowanie mój wiosenny numer jeden wtedy, kiedy stawiam na wygodę.
In the previous post I showed you this white blazer from my Grannie, now it's time for the long coat and beige clutch from the same source! I love wearing clothes with history and an extra bonus is that I didn't pay for them ;) During watching shows from this years Fashion Weeks, I especially liked the white total looks and that's how I decided to look today. White sneakers are definitely my favourite spring option each time I just want to feel really comfy.




ph. Andrzej Warmiński
Vintage coat and clutch, Zara blouse and jeans, Mango sneakers

You Might Also Like

18 komentarze

  1. że płaszcz jest świetny to już wiemy, więc ja zaaprobuję bluzkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten look jest po prostu mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne spodnie! Całość bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kciuki w gorę za ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie wspaniałe drugie życie można dać babcinym ubraniom. Brawo. Płaszcz ma niesamowitą tkaninę i kolor. Jak kremóweczka.
    Torebunia też świetna.
    I zrobiłaś trochę taki modowy żarcik - kopertówka i trampki.
    Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wiosenny zestaw, jednak ja nie mam odwagi ubrac sie w aż tak jasnych kolorach,
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o festiwalu coachella.

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe... tylko jak nie ma deszczu :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

UA-45510665-1